dissabte, 4 de desembre del 2010

Delimitant el tema

Després de fer una revisió de literatura sobre aprenentatge col•laboratiu observo que existeixen gran quantitat d’investigacions i estudis sobre aquest mètode centrats en l’ensenyament primari i secundari i no tants centrats en l’educació superior. També observo que la majoria dels treballs s’orienten cap a mètodes experimentals, amb grups d’estudi estructurats en situacions molt controlades, que aboquen cap troballes generalment positives. Com a conseqüència, trobem una gran quantitat d’informes que ens proclamen innumerables arguments en favor de l’aprenentatge col•laboratiu.

En vistes d’aquestes premisses, vull orientar el meu projecte cap un estudi descriptiu sobre l’aprenentatge col•laboratiu en l’educació superior i, més en concret, aquell que es realitza en grups col•laboratius que treballen en línea. Per altra banda, el fet que estigui cursant el Màster Educació i E-learning a la UOC, on aquesta metodologia és predominant, em brinda un argument a favor a la viabilitat del projecte per a què aquest pugui ser desenvolupar dins aquest context.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada